Krautersafari - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Krautersafari - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Krautersafari

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

13 Augustus 2013 | Oostenrijk, Döbriach

Vandaag weer geen internet dus behelpen op de telefoon. Foto's volgen dus wederom later.

Vandaag met Herbert op Krautersafari gegaan. Zou een wandeling zijn van een uurtje. Om 10.00 uur met de auto vertrokken, twas ongeveer 45 min rijden, om 13.00 uur waren we uitgewandeld. Beetje te lang voor Wickie. Na de wandeling hebben Jos en ik gerodeld. Met een flitssnelheid van de berg af. Erg leuk. Toen teug naar de camping. Jos,Coor en Wick lekker het zewmbad in en ik eten koken. Na het eten nog een ijsje bij het restaurant. Nu regent het pijpenstelen en morgen is ook regen voorspelt. Wie weet wat we dan weer beleven...

• 13 Augustus 2013 - 22:27

Rene Soulier:

Fijn te lezen dat het internet probleem nog niet is opgelost. Probleem is er al jaren.