Fietsen - Reisverslag uit Spittal an der Drau, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Fietsen - Reisverslag uit Spittal an der Drau, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Fietsen

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

15 Augustus 2013 | Oostenrijk, Spittal an der Drau

Vandaag weer lekker weer dus na het ontbijt om 10.00 uurfietsen huren. 4 mountainbikes, twas nog niet eens duur.
We wilden een stuk de Millstadtersee rond fietsen.
Het eerste stuk viel wat tegen omdat we steeds langs de autoweg fietsten, maar na Millstad was het prachtig. De leuke doorkijkjes naar het meer enzo. Bij Seeboden Pichler wilden we op de boot stappen terug naar Döbriach (zie foto met kaartje), maar met de fiets konden we nog niet mee. Moesten we nog een uur en een kwartier wachten. Toen zijn we nog maar doorgefietst naar Grossegg Schuster. Zeer veel geklommen en gedaald in een prachtig bos. Van daar de boot naar Döbriach. De jongetjes hadden het fantastisch gedaan! Wij ook trouwens... Daarna wel een biertje verdiend. Vanavond lekker gegeten in een heel gezellige pizzeria. We moesten erg lang op het eten wachten, maar dat was al aangekondigd door een zeer vriendelijke ober en de pizza was heerlijk en de jongetjes waren voorbeeldig. Erg gelachen met elkaar. Prima dagje!

• 16 Augustus 2013 - 16:49

Mama:

Wat een flinkerds zeg!
    Jullie boffen ook wel met het weer.
    Volgens mij zijn jullie al behoorlijk bruin.
    Net terug met een overvolle kar van de Aldi!
    Het is hier vandaag bloedheet.
    P vindt dat heerlijk; ik niet.
    Ga nu even naar René. Die is jarig.
    Vanavond bridge bij P en M
    Morgen komen Sandra en Stefan.
    Veel kusjes en liefs ook van P.
    M.