Hyères village/BBQ - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Hyères village/BBQ - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Hyères village/BBQ

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

26 Juli 2011 | Frankrijk, Hyères

Na het ontbijt naar Hyères gegaan. Eerst naar "Le office de Tourisme" voor een plattegrond van Hyères en om te kijken wat er voor de rest in de omgeving te doen is. En na wat gedronken te hebben op een terrasje lekker gebanjerd door van die steegjes met leuke winkeltjes en Bouganville opkruipend tegen prachtige geveltjes. Op een pleintje tussen de steegjes gelunched waarna we naar de ruïne van kasteel Hyères zijn geweest. Prachtig uitzicht over de omgeving. Vanavond geBBQt op de speciale gezellige BBQ plek bij het studiocomplex. We hebben buiten drie druppels regen vandaag weer prachtig weer gehad met weinig tot geen wind.

• 26 Juli 2011 - 21:50

Raymon En Maaike :

Hello Buurtjes!!! What a lovely verslag en website. Nu is helemaal niets meer geheim. Als je van plan bent, als je terug bent, wat over je vakantie te vertellen..... IK WEET HET AL!!!!

:) Grapje!!!!! Heel origineel idee en leuk om af en toe om het hoekje mee te kijken met jullie vakantie.

Ik hou jullie gezellig in de gaten!!!

ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!

De gezelligste buren van Nederland...