Een leuk laatste dagje... nog 1 x Hyères en strand - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Een leuk laatste dagje... nog 1 x Hyères en strand - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Een leuk laatste dagje... nog 1 x Hyères en strand

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

05 Augustus 2011 | Frankrijk, Hyères

Vanmorgen na het ontbijt naar Hyères het stadje gegaan. Daar leuke dingetjes gekocht. Vervolgens naar de supermarkt om in te slaan voor de trip naar Nederland. Na de lunch lekker nog even naar het strand geweest en toen was het inpakken geblazen. We hebben gedineerd in een tentje aan het strand op 5 minuten lopen. Hadden we eerder kunnen doen, het was heel leuk. Coor is nu brood aan het smeren voor de reis. De badkamer en het terras zijn al schoon. In ieder geval schoner dan toen we kwamen. Morgen loopt de wekker om 5.00 uur af. de reis begint om 6.00 uur.

• 05 Augustus 2011 - 20:42

Papa En Mama:

wensen jullie een goede reis.
    Doe voorzichtig
    Het wordt druk zeggen ze.