Strand en Le Lavandou - Reisverslag uit Le Lavandou, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Strand en Le Lavandou - Reisverslag uit Le Lavandou, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Strand en Le Lavandou

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

03 Augustus 2011 | Frankrijk, Le Lavandou

Vanmorgen na het ontbijt zijn we naar het strand gegaan. Na de lunch naar Le Lavandou waar we jaren geleden ook zijn geweest. Heel gezellig havendorpje met veel terrasjes en winkeltjes. Even met een ijsje gekeken naar het Jeu de Boules, daarna een drankje op een terrasje. Na nog wat winkeltjes in en uit te hebben gelopen hebben we lekker gegeten bij een pizzeria met uitzicht op de haven.

• 03 Augustus 2011 - 21:06

Papa En Mama:

Jullie kunnen dadelijk niet meer wennen
    aan het gewone leven.
    Maar geniet nog maar!
    Welterusten en een dikke kus!

• 04 Augustus 2011 - 19:16

Chris:

Ha lieve familie,
    wat ontzettend leukg om te lezen en zien hoe jullie het hebben. Ik heb alles van dag 1 tot nu gelezen en het klinkt als een hele relaxte gezellige vakantie. Jammer maar wel grappig van St Tropez. Jullie zien er uitgerust en gezond uit op de foto's (maar natuurlijk speciaal van tevoren nog naar de kapper geweest). Lekker hoor! Ik zal Elias morgen de foto's laten zien. Wij zijn al weer een tijdje terug van onze avontuurlijke reis en al helemaal gewend aan het koude kikkerlandje (kan ik wel weer waarderen na hitte in Azie). Heel veel liefs voor jullie allemaal van Bart, Coen, Dago, Elias en jullie allerliefste (schoon)zus/tante. xxxxx