Reis naar Oostenrijk - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Reis naar Oostenrijk - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Reis naar Oostenrijk

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

08 Augustus 2013 | Oostenrijk, Döbriach

Om 7.00 gisterochtend vertrokken voor de reis van 950 km naar Döbriach aan de Millstadtersee in Oostenrijk.
Om 18.30 kwamen we pas aan (11 1/2 uur). Wel drie keer gestopt. We kwamen er de laatste 125 km pas achter dat de navigatie op "tolwegen vermijden" stond... Waarschijnlijk hebben we daardoor een aardig stukje omgereden.
Op de camping Moessler een hartelijke ontvangst door eigenaresse Maria.
daarna caravan opgezocht, borreltje gedronken en lekker in het nestje gekropen.
Na een nacht weinig slapen (zal wel wennen zijn) werd het vandaag 38 graden. Best warm. We zijn meerdere keren in het zwembad gesprongen dat pal voor de caravan ligt en naar het meer gelopen. Daar wat gegeten en gedronken. Was erg leuk. Van alles te beleven. Vanmiddag boodschappen gedaan in een lekker koele Spar en vanavond net als gisteren gegeten in het campingrestaurant.

• 08 Augustus 2013 - 22:26

Bm Raymon:

Veel plezier hoor!!!!

• 08 Augustus 2013 - 23:05

Mama:

Heel leuk! Genieten. Morgen meer!
    kmpeik

• 08 Augustus 2013 - 23:30

Rene:

Het enige wat je moet betalen is de tunnel dus je zult weimig omgereden zijn. Doe Maria maar de groeten vande familie Soulier.

• 09 Augustus 2013 - 11:27

Mama:

Hier ben ik weer. Het is nu half elf en EIK komen nu pas uit bed!
    Ik zit al minstens een uur op het terras de krant te lezen.
    Toen jullie waren vertrokken belde E dat ze rond half vijf zouden komen.
    Was dus half zes!
    Geborreld en de hele avond getoept en ge31t.
    Gisteren laat ontbeten, na mijn therapie van 11-12!
    I met K naar de ..... ja natuurlijk de Action.
    E de boom weggesleept! en het dak schoongemaakt.
    Op voorterras op de plaat gegeten.
    I en ik foto's van de schotse bruiloft gekeken en H en K postzegelsverzameling bijgewerkt.
    E en I waren gistteren 24 jaar verloofd.
    Om dat te vieren gingen ze een ritje met de P maken, die P en E ze in H opgehaald hadden.
    Ook nog een ritje met K.
    Heel veel xxenlvan pmeik

• 09 Augustus 2013 - 11:36

Mam:

Correctie op bovenstaand bericht:
    therapie was van 10-11.
    E en I waren 25 jaar verloofd 8888.
    gisteren = met een t.

• 09 Augustus 2013 - 13:23

Eric Ineke Kasper:

Hoi SCJW, mooie plek weer! Jammer dat het zowat aan de Zwarte Zee is. We weten niet of we dat stuk halen met onze rijdende herriekoelkast. Dus ga maar even uit van niet. We houden jullie wel op de hoogte. Gaan eerst naar de Moezel. Groetjes EIK

• 09 Augustus 2013 - 22:20

Sander En Coor :

@ bm: Dank u hartelijk! groetjes aan bv M
    @ rené: Ik weet niet hoe lang van tevoren de navigatie de tunnel al probeerde te vermijden, maar met de terugreis weten we meer. Is trouwens leuk hier, dank voor de tip.
    @pama: Leuk stukje moeders, zo blijf ik ook weer op de hoogte van jullie
    @EIK: Ik zou het niet proberen, weer zo'n afstand. Maar als jullie toch in de buurt komen, natuurlijk altijd welkom voor een paar daagjes