Naar Villach - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Naar Villach - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Naar Villach

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

09 Augustus 2013 | Oostenrijk, Villach

Vandaag zijn de jongens met Herbert naar het bos gegaan om blaaspijp te schieten op piepschuimen beesten. Ze hadden een heel parcours gelopen en kwamen afgepeigerd terug. Daarna zijn we naar Villach gegaan. Leuk stadje, maar niet meer dan dat. Toen we terugkwamen ging Jos boogschieten, weer met Herbert. om 16.30 mochten de ouders het ook proberen. Ik eindigde in de middenmoot. Voor maandag dus wat te verbeteren... Jos en Wick spelen vaak met andere kinderen van de camping tafeltennis. Het gaat al best goed. Na de heerlijke macaronimaaltijd, door Coor gekookt, hebben de jongetjes nog gezwommen. daarna filmpje en naar bed. Ons bed is heel hard, dus hebben we matjes gekocht. Ik hoop dus dat we vannacht beter slapen dan afgelopen nachten.

• 10 Augustus 2013 - 12:30

Mama:

Wat jammer dat jullie zo slecht slapen.
    Helpen de matjes?
    Is Herbert de kampleider?
    Gisterenavond laat naar bed.
    Met Henk en Emmy gebridged.
    EIK om kwart over 2 vertrokken richting Ahr.
    kpm