bergopwaarts - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu bergopwaarts - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

bergopwaarts

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

10 Augustus 2013 | Oostenrijk, Villach

Wegens geen internetverbinding is het vanavond behelpen via m'n telefoon. De foto's bij dit reisverslag komen morgen.

Vanmorgen na het ontbijt heb ik met Jos getafelvoetbald. Daarna zijn we met de gondel de gerlitzen Alpe tot 1400 meter op gegaan. Vanuit de lift weer een prachtig uitzicht! We vervolgden de klim met een stoeltjeslift naar 1911 meter. Van 25 graden naar 8 graden. Gelukkig hadden we de vesten mee. Hierna weer naar de 1400 meter gewandeld waar Jos en ik met de "Pistenflitzer" een stuk naar beneden zijn geraced. Dit is een soort cart zonder motor, maar gelukkig met rem... Wick heeft bungee trampoline gesprongen. Hij vond het wat eng maar wel leuk. Na nog wat boodschappen te hebben gedaan, geborreld bij de caravan met soepenbrood. Een heerlijke dag!

• 11 Augustus 2013 - 17:48

Mama:

Jullie dus weer een leuke dag achter de rug.
    Hoe hebben jullie geslapen?
    Gisteren J + G van half 5 tot half 10 vlees gebracht!
    Gaan dadelijk eten bij N.
    Word ik ook eens verwend!
    Veel liefs voor iedereen van pem

• 11 Augustus 2013 - 22:03

Sander En Coor :

Was idd weer een leuke dag.
    Ik heb beter geslapen en Coor niet zo goed.
    Lekker uitgegeten?
    x