2e reisdag/aankomst - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu 2e reisdag/aankomst - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

2e reisdag/aankomst

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

23 Juli 2011 | Frankrijk, Hyères

Na een ontbijtje zijn we vanmorgen om 09.00 uur uit Dijon vertrokken. Helaas hadden we veel last van files. Een Belg met een dikke BMW botste nog achterop ons. Gelukkig geen (zichtbare) schade. We kwamen pas om 19.00 uur in Hyeres aan. zo'n 3 1/2 uur meer gereden dan zonder files. De studio was nog iets kleiner dan we gedacht hadden, iets gedateerd en niet zo heel schoon. (gaan we maandag wel iets van zeggen). De dame die ons hielp was wel zeer vriendelijk. Coor was begonnen met de spullen uitpakken, Jos heeft meteen een duik in zee genomen en ik ben met Wick een paar boodschappen en pizza's gaan halen. Na het eten hebben we nog even langs het strand gelopen. Morgen eerst lekker relaxen, dat hebben we wel nodig.