Relaxdag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Relaxdag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Relaxdag

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

24 Juli 2011 | Frankrijk, Hyères

Vannacht allemaal lekker geslapen! Vanmorgen na het ontbijt meteen naar het strand. Jos, Wick en ik hebben met zand gespeeld, Coor heeft wegens de wind gevochten met de handdoeken en de parasol. Om 14.30 zijn we boodschappen gaan doen. Helaas was de winkel maar tot 12.30 open op zondag. Dan morgen maar boodschappen doen. Om 15.20 weer naar het strand. Het is heerlijk dat de studio zo dicht bij het strand ligt, want toen de 5 erin zat heb ik een koelbox met drinken (lees bier en limonade) en chips gehaald. Natuurlijk heeft Jos alweer kennis gemaakt met twee kinderen. Franse meisjes die ook in een studio verblijven aan de voorkant van het gebouw. Lekker op het strand gebleven tot 19.00 uur. Na het eten hebben Jos en ik getafeltennist.

• 25 Juli 2011 - 11:36

Jort & Marloes:

Onwijs leuk om te lezen! Ga zo door!
    En vooral......geniet!
    Dikke kussen voor jullie allen.

Jort & Marloes