Stranddag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Stranddag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Stranddag

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

31 Juli 2011 | Frankrijk, Hyères

Vandaag zondag, dus lekker roerei voor ontbijt. Na het ontbijt naar het strand. Bij het snorkelen heb ik twee zeesterren gevonden. De kinderen hebben lekker in zee gespeeld. Jos krijgt steeds meer franse vriendjes, ze spelen leuk met elkaar. Van 12 tot 15.00 uur laten we de spullen op het strand en gaan we eten en spelletjes doen op het schaduwrijke terras van de studio. Na de "strandborrel" heeft Coor heerlijk tonijnsalade met gebakken aardappeltjes gekookt. Lekkere relaxdag.

• 31 Juli 2011 - 20:16

Mama En Papa:

We lazen in de krant dat er een
    leuke treinreis is van Nice naar
    Dignes-les-Baines vanaf station
    Chemin de Fer de Provence op de
    Rue Alfred Binet 4 maal per dag.
    Deze lijn viert nu zijn 100-jarig bestaan.
    Kosten 17.64 pp (volwassenen)!
    Het schijnt een dagtocht te zijn.
    Kusjes papa en mama.

• 31 Juli 2011 - 20:22

Papa En Mama.:

Er staat bij:
    "voorbijglijdend aan idyllische
    stationnetjes".
    Het is een boemeltje "train de
    Pignes" landinwaarts.
    Hij doet er meer dan 3 uur over.
    Zie maar!

• 01 Augustus 2011 - 07:44

Ineke:

Hoi Sander en Coor,

Wat hebbeb jullie een leuke vakantie zeg! Wat een mooi weer en wat leuk dat Jos en Wicjk zo fijn kunnen spelen in het water en zand. wij zijn beetje jaloers, maar dat komt voornamelijk door de zon die jullie daaro hebben. Wij hebben toch wel veel regen gehad. Veel plezier verder en we kezen alles vanaf dag 1 door Mama en Papa die jullie verslagen echt te gek vinden. groetjes van ons.