Toulon en haven van Hyères - Reisverslag uit Toulon, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Toulon en haven van Hyères - Reisverslag uit Toulon, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Toulon en haven van Hyères

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

01 Augustus 2011 | Frankrijk, Toulon

Vanmorgen na het ontbijt naar Toulon gereden. Helaas waren bijna alle winkels in Toulon gesloten. Het zal wel hetzelfde werken als in Nederland. Maandagochtend alle winkels dicht... Dus toen met de gondel de Mont Faron op. Boven op die berg een schitterend uitzicht over Toulon en de zee. We waren hier al eerder geweest en toen ook de dierentuin bezocht (alle beesten heen en weer lopend in van die kleine hokken), dus daar gingen we niet meer heen. 's Middags naar Giens gereden om voor een huurbootje te kijken. Giens ligt helemaal ten zuiden van het schiereiland van Hyères. Door een heel smal weggetje naar een haventje beneden aan de rotsen gereden. Het was wel mooi daar, maar een hele toestand om er te komen. Vervolgens hebben we in de haven van Hyères rondgewandeld en gedineerd. Morgenochtend de boot van 08.30 om weer naar ons droomeiland Porquerolles te gaan...