Strand en Hyeres - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Strand en Hyeres - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Strand en Hyeres

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

18 Juli 2012 | Frankrijk, Hyères

Na het ontbijt naar het strand. We waren laat vandaag. Foto gemaakt voor oma van Jos met z'n bodyboard. Vandaag erg weinig wind. Met snorkelen heb ik een mooie witte schelp gevonden.
Na de lunch naar Hyeres stadje gegaan. Lekker gewandeld door kleine straatjes met snuisterijenwinkeltjes (mag dat woord met Scrabble? (voor de jongeren Wordfeut)) Even heerlijk gezeten op een terrasje. Daarna nog boodschappen gedaan en uitgebreid geborreld op ons terras met het mooie uitzicht. Kinderen naar bed en met Coor spelletje gedaan. (gelijk gespeeld, echt waar!) Al met al weer een heerlijke vakantiedag. Morgen gaan we naar Port Grimaud.

  • 19 Juli 2012 - 07:41

    Mama:

    Gisteren kreeg ik opeens de foto's
    groot en diapresentatie.
    Ik weet niet wat ik gedaan heb.
    Nu krijg ik dat niet meer voor elkaar.
    Wat boffen jullie met het weer en jullie zijn al bruin!
    Kusjes papaenmama.

  • 19 Juli 2012 - 16:43

    Jort & Marloes:

    Wij zijn reuze benieuwd welk spelletje jullie aan het spelen zijn waarbij je gelijk kan eindigen? Volgens Carmen keer sommen wedstrijd. En Romy denkt domino! Wij denken bokkenollen! Waarop carmen en romy in koor zeggen: "wat is dat?" X van ons

  • 19 Juli 2012 - 17:37

    Brie:

    Hi guys!
    Ik kreeg de link van jullie blog van mama over de mail. Superleuk om alles te lezen en de foto's te kijken. Ziet er goed uit daar! Lekker strand voor de deur en ook achter de deur zag ik.
    Wij nog 5 nachtjes slapen en dan ook een weekje weg. Heeel veel zin in. Ga met Ger en zijn kind Jerry en er gaat ook nog een soort van nieuwe vriendin mee, Mabel met haar zoontje Brent van 10. Is leuk, zijn ze met z'n 4-en. Zij werkt bij KLM en komt een dagje later ook IPB-end richting ons. Zelfde app. allemaal dus dat wordt gezellig!! hoop ik...
    Hier thuis beetje dramaatje met mijn afvoer, wc beneden verstopt en ook de keuken. Ik verwacht ieder moment een loodgieter, nadat ik zelfs tevergeefs pogingen heb gedaan met een veer en chemische troep. Helaas... Hoop dat het gauw verholpen is, ik kan niks sinds maandag, geen afwasmachine, geen wasmachine, niks meer afspoelen in de keuken, drollen draaien kan gelukkig nog boven, maar ben bang dat het op een gegeven moment hier beneden over de rand komt. pff..
    8aug. ga ik met de jongens en Desley naar opa en oma. Des wilde heel graag weer s mee. ik ga met hem vrijdags weer terug, heb zaterdag een festival in Adam. Maandagochtend ga ik met de trein (14,50 voor dagkaart) de jongens weer ophalen.
    Nou dat was het weer effe. Nog lekker genieten jullie daar en tot gauw!! XXXX van ons 3-en

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Hyères

Hyeres Cote d'Azur 2

Lekker naar Zuid Frankrijk

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2012

Terugreis

27 Juli 2012

Laatste dag

26 Juli 2012

Strand, souvenirs en nachtwandeling

25 Juli 2012

Stranddag

25 Juli 2012

Porquerolles
Sander en Coor

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 33234

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

Hyeres Cote d'azur 3 2014

07 Augustus 2013 - 21 Augustus 2013

Oostenrijk camping Moessler

11 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Hyeres Cote d'Azur 2

20 Juli 2011 - 08 Augustus 2011

Hyeres Cote D'azur 2011

Landen bezocht: