Laatste dag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

27 Juli 2012 | Frankrijk, Hyères

Vanmorgen naar het strand geweest (weer een schilpad gefabriceerd) en vanmiddag naar de winkel. We hebben daar de laatste dingen voor de reis gekocht. Ook hebben we een klein kadootje voor Leo ons buurbabytje gekocht, een bijtteleffoon. Tijdens de borrel heeft Wick het telefoontje aan Leo gegeven. We hebben nog even staan praten met de buren. Hierna zouden we gaan eten bij het tentje aan zee waar we al eerder geweest waren. Helaas hadden we niet genoeg cash geld en konden we daar niet met pin betalen. Ik een poging gedaan om te gaan pinnen, maar van ons appartement tot het pinautomaat stond file, dus ben ik omgekeerd. Dan maar naar het restaurant aan zee waar we gisteren met de nachtwandeling langskwamen en gelukkig konden we daar wel met pin betalen. Het was heel gezellig met live muziek. De kinderen konden daar lekker in een speeltuin spelen. Daarna snel terug naar het appartement om alles klaar te maken voor de reis. De kinderen liggen net op bed, dus ik zit hier tussen alle spullen dit verslag te schrijven. Ik ga weer snel helpen. Tot morgen.

• 28 Juli 2012 - 08:43

Fam. Eijs:

Super leuk om heel jullie verslag van jullie vakantie te hebben gelezen. Wij wensen jullie een goede reis terug, en dan praten we bij tijdens een borrel.
    xxx van ons vieren jort en marloes en carmen en romy