Strand, souvenirs en nachtwandeling - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Strand, souvenirs en nachtwandeling - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Strand, souvenirs en nachtwandeling

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

26 Juli 2012 | Frankrijk, Hyères

Vandaag naar het strand geweest en weer een zandschilpad gemaakt. Deze keer was die iets minder mooi dan gisteren, maar wel groter. Jos waren we de hele dag kwijt, want hij heeft twee franse vriendinnetjes van vorig jaar ontmoet. Jos werd door hun vader getracteerd op een lekkere beignet. We zijn vanmiddag iets eerder van het strand gegaan en in het leuke naast gelegen dorpje "La Capte" souvenirs gekocht. Daarna nog even door het dorpje gewandeld. Coor heeft heerlijke tonijnsalade gemaakt en omdat we restjes moeten opmaken hamburgers erbij gebakken. Vandaag mochten de jongetjes wat langer opblijven en hebben we een nachtelijke strandwandeling gemaakt. Vooral Wick vond het heel spannend. Morgen alweer de laatste hele dag.