Porquerolles - Reisverslag uit Porquerolles, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Porquerolles - Reisverslag uit Porquerolles, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Porquerolles

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

25 Juli 2012 | Frankrijk, Porquerolles

Vanochtend relatief vroeg ontbeten om om half tien de boot naar het eiland Porquerolles te halen. Daar aangekomen gingen Coor en Wick even koffie drinken en Jos en ik een motorbootje huren. Met Jos als kapitein voeren we een mooi baaitje van het eiland in, de boot voor anker en Jos en ik snorkelen. Coor en Wick in z'n zwemvest zwommen van de boot naar het dichtbij gelegen strandje. Jos en ik zijn allebei gestoken door kwallen. Gelukkig trok de pijn relatief snel weg. Voor lunch zagen we in het dorpje van Porquerolles een pizza en pannenkoekenrestaurant waar we op het terras konden uitrusten van de enerverende ochtend. Helaas hadden ze geen pannenkoeken, maar gelukkig wel pizza. Na het eten nog even door het dorpje gelopen en toen nog een stuk gevaren. Jos, Wick en ik heen en terwijl ik een dutje deed voer Coor terug naar de haven. Nadat we de boot hadden ingeleverd dronken we nog een drankje op een terrasje en voeren met de boot van 18.00 uur terug naar het vaste land.

• 25 Juli 2012 - 14:06

Mama:

Wat een heerlijke dag hebben jullie weer gehad.
    We zien het op de foto's.
    Wat zijn jullie rijk met twee kapiteins!!!
    Is er niemand verbrand?
    René heeft dus een hersenbloeding gehad en dat is heel erg.
    Hij is nog in Maastricht.
    Het is wachten op verdere ontwikkelingen.
    Hoe is het mogelijk dat hun dat weer moet overkomen!
    Wat een vieze tong van Wick.
    Wanneer vertrekken jullie precies?
    Wij zijn in de tuin aan 't werken, papa in het dorp en ik buxussen aan 't knippen!
    Maar het is hier nu ook snikheet, dus alleen in de schaduw!
    Veel kusjes en liefs weer van
    papaenmama