Stranddag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Stranddag - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Stranddag

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

25 Juli 2012 | Frankrijk, Hyères

Gisteren werkte de wifi hier niet en toevallig hebben ze bij waarbenjij.nu de site vernieuwd. Daarom vanmorgen na het ontbijt zitten klooien om het allemaal weer werkend te krijgen. Helaas staan de foto's niet op goede volgorde en lukt dat ook niet met de nieuwe site. Maarja, niet te druk om maken op vakantie. Lekker naar het strand. Coor is mijn boek aan het lezen en kan daar bijna niet mee stoppen :) Ik pak vaak het sudoku boekje erbij. is ook leuk. We hebben vandaag een krokodil en een schilpad van zand gemaakt. Veel bekijks hoor! Een franse meneer ging helemaal zijn vrouw halen om het haar te laten zien. Vanavond na de borrel voor het eerst nasi uit blik gegeten. Het was wel naar binnen te krijgen. Zeker omdat Coor er ham doorheen had gedaan en een eitje bij had gebakken. De kinderen na een stukje van de film "Het zakmes" allebei tegelijk naar bed.
Weer een heerlijke dag.

• 26 Juli 2012 - 09:41

Mama:

Prachtige zanddieren!
    Ik wil graag weten wanneer jullie vertrekken!
    Ik weet niet of dat vrijdag of zaterdag is??
    Veel liefs van papaenmama