Strand en pizza - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Strand en pizza - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Strand en pizza

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

21 Juli 2012 | Frankrijk, Hyères

Vanmorgen na het ontbijt met Eric, Ineke en Wick de camper op camping Le Bergerie gezet. Een gezellige kleine camping gerund door een vriendelijk ouder echtpaar. Toen met z'n allen naar het strand. Na de lunch 16.30 weer naar het strand gegaan. Geborreld op het terras met het mooie uitzicht en Eric en ik hebben pizza gehaald op de camping waar de camper staat. De campingeigenaar zelf staat die pizza's te bakken in een soort kar bij de ingang van de camping. We hadden voor zeven mensen vier pizza's gehaald en nóg een pizza over (niet omdat ze niet lekker waren hoor ;-) ) 's Avonds toen Eric, Ineke en Kasper naar de camping waren gelopen zagen we mooie onweersflitsen boven de bergen. Het was een gezellige dag.

• 21 Juli 2012 - 20:55

Mama:

Veel plezier met z'n allen.
    Morgen wordt het hier ook mooi weer, zeggen ze.
    Vandaag was het nog koud.
    Toch geborreld op het balkon.
    Papa twee truien aan!
    Veel liefs en kusjes van ons.