Wind en haven - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Wind en haven - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Wind en haven

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

15 Juli 2012 | Frankrijk, Hyères

Na heerlijk te hebben bijgeslapen zijn Jos, Wick en ik (Sander) vanuit ons bed een duik gaan nemen in de frisse zee. (Wickie hield het bij een fris voetenbadje). Hierna hebben we ons aangekleed en ontbeten. Even op het strand geweest, maar de wind woei ons ervan af. (Wel heerlijk zo'n windje bij deze temperaturen.)
We besloten boodschappen te doen. We dachten dat op zondag de supermarkt tot 13.00 uur open was. Om 12.20 kwamen we daar aan en zagen tot onze schrik dat de winkel om 12.30 dicht zou gaan. Dat was dus race-winkelen! We schoten met z'n vieren elk een kant op om het lijstje af te werken. Het uitstekende resultaat was dat we twee dingen van het lijstje niet hadden. Dit bewijst dus dat ik er thuis te lang over doe :)
Bij het winkeltje in de buurt hebben we nog stokbrood gekocht en voor Wick z'n vakantiegeld heeft hij een boot uitgekozen (zie foto). Voor de lunch heb ik heerlijke garnalen gebakken.
's Middags zijn we wat gaan drinken en een ijsje gegeten in de gezellige haven van Hyeres. (Het schijnt daar pas na 21.30 écht gezellig te worden. (Moeten we ook nog maar een avondje voor gaan.) Vanavond hebben de jongetjes nog voor het avondeten even met de buren gepraat en nadat ze in bed lagen hebben Coor en ik koffie gedronken en gelezen op het terras met het prachtige uitzicht over de zee en de lampjes op het vaste land...