Strand en boodschappen - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu Strand en boodschappen - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Sander en Coor - WaarBenJij.nu

Strand en boodschappen

Door: snader22

Blijf op de hoogte en volg Sander en Coor

16 Juli 2012 | Frankrijk, Hyères

Vanmorgen na het ontbijt lekker met z'n vieren naar het strand. Ik heb gesnorkeld met mijn nieuwe snorkelsetje, was m'n snorkel lek... Toch vijf zeesterren opgesnorkeld :)
Toen het te heet werd in de zon hebben we boodschappen gedaan (deze keer alle tijd) en getankt (€ 1,51).
Toen we terug kwamen zat de vijf al in de klok, dus ik heb bij een biertje en een chipje m'n boek gelezen en Coor is nog even met de kinderen naar het strand geweest. (Jos wilde nog even bodyboarden op z'n bodyboard, gekocht van zijn vakantiecenten)
Coor heeft voor het diner heerlijke tonijnsalade met gebakken aardappeltjes gemaakt. Na het eten heb ik nog met Jos en wat franse kinderen getafeltennist.
Toen de kinderen op bed lagen hebben Coor en ik nog een spelletje gedaan op het terras met het prachtige uitzicht tot we de dobbelstenen niet meer konden zien. (Coor heeft gewonnen... ...denk ik)

• 17 Juli 2012 - 07:36

Jort & Marloes:

Leuk om te lezen hoe jullie daar vakantie vieren! Beetje jaloers zijn we wel! Elke dag lees ik jullie verslag voor aan jort, carmen en romy, erg leuk! Dikke kussen van ons vieren aan jullie vieren xxx

• 17 Juli 2012 - 09:48

Mama:

Leuke fot's.
    Jullie zijn al bruin!
    Welk appartement is van jullie?
    Laat dat board van Jos eens zien.
    Kusjes van papaenmama.